به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جارچی روز؛ شبکه استانی کرمان از این پس علاوه بر نسخه معمولی، با کیفیت HD نیز برای بینندگان قابل دریافت است.
بر اساس آنچه در صفحه منتسب به عماد محمدی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان، منتشر شده، ارتقای سیستم پخش این مرکز نهایی شده و شبکه کرمان در گیرندههای دیجیتال با عنوان IRIB-KERMAN HD در دسترس قرار دارد.
این اقدام در راستای ارتقای کیفیت تصویری شبکههای استانی و افزایش رضایتمندی مخاطبان انجام شده و به گفته کارشناسان، میتواند گام مهمی در بهبود دسترسی و جذب بیشتر بینندگان در استان و سراسر کشور باشد.

