۱۵۰۰ نفر مهمان سفره درمان رایگان در طرح “برکت سلامت”

به گزارش پایگاه خبری جارچی روز؛ مهدی نادعلی مدیر امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب(ع) عصر امروز در گفت‌وگویی خبری با اشاره به تداوم طرح‌های جهادی سلامت اظهار کرد: پس از انجام غربالگری دندان در مناطق هدف توسط گروه‌های جهادی شهید بلندیان و شهید لطفی نیاسر، روند درمان تخصصی بیماران نیازمند آغاز شده است.

 

وی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه منعقدشده، افرادی که در مرحله غربالگری نیازمند خدمات تخصصی تشخیص داده می‌شوند، با معرفی‌نامه رسمی به بیمارستان حضرت علی‌بن‌ابیطالب(ع) ارجاع شده و خدمات درمانی را به‌صورت کاملاً رایگان دریافت می‌کنند.

 

نادعلی تصریح کرد: تمامی هزینه‌های درمان از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تأمین می‌شود و ارائه خدمات در نوبت‌های صبح و پس از افطار انجام می‌گیرد تا امکان بهره‌مندی حداکثری فراهم شود.

 

مدیر امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب(ع) عنوان کرد: علاوه بر خدمات دندان‌پزشکی، غربالگری زنان شامل انجام تست پاپ‌اسمیر نیز در مناطق از پیش شناسایی‌شده اجرا می‌شود و افراد برای انجام آزمایش به‌صورت رایگان به آزمایشگاه بیمارستان معرفی می‌شوند.

 

وی ادامه داد: طرح چشم‌پزشکی نیز به‌صورت رایگان در حال اجراست و پیش‌بینی می‌شود تا پایان اسفندماه، هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات تخصصی طرح “برکت سلامت” بهره‌مند شوند، این طرح با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و گروه‌های جهادی شهید بلندیان و شهید لطفی نیاسر بسیج جامعه پزشکی برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/۲۰۲۴

اخبار مرتبط

تصاویری از هجدهمین جشن بزرگ هلهله فرشته‌ها

هجدهمین جشنواره هلهله فرشته‌ها با حضور چهره‌های شاخص فرهنگی و هنری هم‌زمان با سالروز ازدواج امام علی و حضرت زهرا علیهماالسلام در قم برگزار شد.

هیچ مرکز بهداشتی در قم بدون پزشک نیست

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از کسب رتبه‌های برتر کشوری در شاخص‌های مختلف بهداشتی خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچ مرکز خدمات جامع سلامتی در سطح استان وجود ندارد که با کمبود پزشک یا دندانپزشک مواجه باشد.

۱۴۰۵-۰۲-۲۹

واکنش دکتر ابرازه به زیرمیزی گرفتن در بیمارستان‌ها و گرانی دارو

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم درباره پدیده زیرمیزی در بیمارستان‌ها و افزایش قیمت برخی اقلام دارویی گفت: با تخلفات احتمالی برخورد می‌شود و در عین حال بخش عمده هزینه داروها توسط بیمه‌ها پرداخت می‌شود و سهم پرداختی بیماران در بسیاری موارد حدود ۱۰ درصد است.

۱۴۰۵-۰۲-۲۹